reklama

1111

ELmentekreggelxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hneď zrána

Štyri čísla

Pre niekoho jedno

Pre mňa nebolo

Nechem zabudnutť

Pamätám si tú plechovku

Chuť detstva

Zabudnutých predstáv

Prestaň, kričí bdelý mozog

Ale nečakal by som

Že to budeš ty

Tam kde nie sú uz uličky

Bývaš v uličke vedľa mojej uličky

Kde som nikdy nikdy nebol

V križovatke

Možno na ihrisku

Možno pri vinici

Možno pred domom môjho starého otca

Som sa s tebou po prvýkrát stretol

To sú rána

Štyri čísla

Pre mňa neni jedno

Usmievala si sa ako anjel

Pochopila si ma

Aj ked som ťa prvýkrat videl

Ked som ťa odprevádzal domov

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Usmiala si sa a pritúlila

Moju ruku si si okolo krku pripla

Ako novy náhrdelník

Prstom sa hrám s pántom tvojho vrchu

Ďalším robím čiaru na tvojom krku

A už je ruka pod ním pod ním pod ním

Chytim do nej jedno z tvojich pŕs

Náhle sa odomňa pustíš

Tam sú vaši v dialke

A nie takej dialke

Súdia ma očami

A viem že keď odídem

Nútia ťa slovami

Nech na mňa zabudneš

Rozlúčime sa

Naposledy

Nemôžem sa už nohami dotknút zemi

Odchádzam po strechách domov

Skáčem a skáčem

Z komína na komín

Nie je to ťažké pre mňa

Ja len dúfam že sa obzrieš

Už som v dialke

Jedenásty komín

pred vchodom zastavíš nohy

Tak zas čakám že sa obzrieš

Lebo vieš že ja sa obzriem

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už si rozmazaná

No keď otočíš sa

Ja stále vidím keď sa obzrieš

Štyri čísla

Tvoja ulica zmyzla

A mne to vobec nie je jedno

A snáď ešte chvílku nebude

1 1 1 1

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu