reklama

pretty hate machine

WeAreInThisTogetherNowxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

hej ty

citis zo mna len hejt

ty, zatajila si mi svoje meno

Katie

ostré výšky

ostrie mojho slova

sa ti k srdcu blíži

hej ty

ležíš v ostnatých drotoch

keď si v mojom objatí

hej ty

hriziem tie rty

krv ma zahrieva

tvoja duša ma teplotou zalieva

zlej si

víno pivo vodku

kusok mojich slov

trošku tvojich zmiešaných pocitov

o stenu bijem hlavu

rytmom citov, medzi ktoré som sa ocitol

každý úder cítiš na hrudi

ako násilne ti v žilách prúdim

som jed

čo zaberá pomaly

cítiš ho už pod kožou

moje pohladenie

je ako skalp tupím nožom

moje slová,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

pre teba nie sú

obyčajné slová

si domček z kariet

a moje slovko je výkyv stola

výkyvy nálad

a rady živých náhrad

lezieš zlatým rebríkom do hora

ale moja čierna ruka

ťa vždy bude čakať zdola

čakám v ohni, ktorý ťa spáli do hola

na dvere ti klopem

kým nebudeš otvorená všetkému

keď sa snažíš zaspať

som hlas v tvojej hlave,

čo stále volá

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu