reklama

YourFaithulServant

AreYouFromSalemGenevie?xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

moja pani

keď povie

ľahni

moj telo je nehybne pri zemi

moja pani

keď ma zraní

keď mi natrhne kožu

napijem sa svojej krvy

aby som znova ožil

moja pani

hladí

jej pohlad ma hladí

ležím v jej tieni

nech ma pred peklom chladí

moja pani

povie

skoč na oltár

sadni

a ja pripravím nôž

ako obeta

v jej náručí zaspím

moja pani

keď mi bráni

keď zamkýna svoje zlaté brány

čakám 3 dni a 3 noci

kým sa v zlatý kľúč neroztavím

moja pani

zlatý kľúč sa tiež roztavil

už som reinkarnovaný

kopytami si pred seba kopem

a zvysenou hlavou ju zdravím

pohladí mi šiju

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

osedlá ma

spomienky na starý život sa zmyjú

sú už len prach

pod mojimi kopytami

ako cválame

len ja, a moja pani

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu