reklama

SUICIDE (hidden bonus track for the 2020 reissue)

ThxAlanVegaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

dievča

Prečo sa bavíš s inými,

keď sú oči len na mne?

Vieš dievča,

som trpezlivý ako starec na vrchu

aj keď žijem skôr v dolinách

poznám chlad, ako on

vysoko v horách on rád mrzne

a ja chcem tie tvoje ľadové prsty len na sebe

ice cold baby

ice cold

Vieš dievča,

keď som ťa pustil z očí

vtedy som ich začal len naozaj vnímať

myslím tie tvoje

vieš dievča

vravíš že si studená

ale posielame si dymové signály

z bezpečnej diaľky

tam kde je dym bude aj oheň

red hot baby

red hot

Vieš dievča,

labute sú hrdé,

alej ony vedia plakať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A keď ťa vidím, ako lapeš po vzduchu

srdce mi zviera, a v rukách ťa zvieram

lebo vieš,

nechcel som nič iné,

iba vidieť ťa smiať sa

vo fialovom daždi

purple rain baby

purple rain

vieš dievča

vieš že keď my dvaja splynieme

tak sa naše duše vrátia do našich rodičov

a starých rodičov

a hliny

a stebiel trávy čo z nej rastú

a kvetov nad nimi, čo práve kvitnú

potom sa vrátia do teba

a tebe zachvejú stehná

a ja vydýchnem zhlboka

vieš dievča

neviem či si pamätáš

tú opadnutú omietku

čo nás zakrývala namiesto deky

pamätáš si tie prázdne žalúdky?

keď sme nemali čo jesť

len jeden druhého

teraz už nie som taký hladný

lebo pri tebe mám žalúdok vždy malý

SkryťVypnúť reklamu
reklama

vieš dievča

vieš že tie putá

ktorými som ťa viazal o posteľ

sa už pretrhli

ale kúpim nové

pozlátené

zalejem ťa do zlata

spravím zlatú formu

do ktorej sa zavriem

to bude môj zlatý sarkofág

vieš dievča

vieš že sa riadky dopíšu len

keď sa básnik tak rozhodne

dala si za nás bodku,

ja som sa do nej zaprel z celej sily

a spravil z nej čiarku,

aj keď viem že ty radšej pomlčky

a ja pomlčím, s tvojim prstom na perách

vieš dievča

vieš toho o mne už veľa

a ja nápodobne

ale obaja vieme

že mesiac má svoju temnú stranu

čo sa nikdy neotočí slnku

a je tam zima

ale nám chlad nevadí

ice cold baby

reprízujeme baby

vieš dievča

chlad len stupňuje hlad

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a ja som hladný na tvoju krv

a tebe vidím na očiach tiež

ako mi len na krk pozeráš

napijeme sa

horúceho vína

a držíme sa

kým v nás nezostane ani kvapka

a vychladneme

vieš dievča

prázdne schránky potrebujú naplniť

ako ulita alebo

korytnačí pancier

blbé metafory ktoré pochopíš len ty

tak sa nasťahujem do teba

do tepla

lebo v pekle nie je zima

a ty si čarodejnica

démonov sestra

vieš dievča

vzliekam kožu ako had celý život

kým nenájdem takú

s ktorou by som bol spokojný

a potom som našiel teba

ale nechcem ťa zodrieť s kože

to nie

tak sa aspoň priblížim

ako blízko sa len môžem

vieš dievča

týždeň som zavíjal na mesiac

s týždňa sa stal mesiac

SkryťVypnúť reklamu
reklama

počul som naspäť ozvenu

v tvojom hlase

stále silnejšiu

a ako sa ochladilo

a mesiac mi zasvietil na tvoje okno

a ja som vyletel,

lebo som posledná šelma na oblohe

a ty si ma osedlala

lebo si posledná bosorka,

čo sa má ešte na pozore

dávaš pozor, nech ťa neupália

vieš dievča

ide to hore dole,

to celé

to všetko

ako aj slnko a mesiac

obchádzajú sa ako my vtedy

niekto z nás je hore

druhý musí byť dole

ale chcem sa s tebou stretnúť v strede

a verím že spolu zostaneme hore

tam kde nás vidia rozmazane

ako ja vidím nočné svetlá

vieš dievča

nechcem s tebou hrať šach

nie sme čierno-biely

nechcem aby si ustúpila,

keď ku tebe spravím, čo len jeden krok

nechcem byť blízko len keď

sa ti o chrbát tlačí roh, alebo múr

vieš že steny majú uši

ale to ešte aj ja

vypočujem si ťa

keď sa otočíš ku mne

vieš dievča

vravela si že nemáš sny

ale aj to že ma v nich niekedy vidíš

rozmazané, bez deja

moje sny sú divoké dievča, možno až príliš

stretnime sa niekde v polke

raz v noci navštívim ja teba

raz ty mňa

môžeme ísť na nákupy

na studený kov, prevezieme sa

alebo do lesa

na vlažné blato, prenesiem ťa v rukách

vieš dievča

zbieram zo zeme námrazu

aby som ti s ňou mohol pomalovať tvár

nech sa trblieceš

budeš jediné svetlo v mojej izbe

ak nenájdem žiadnu, ak bude príliš teplo

postačiť mi musí kryštáľový cukor

pomažem ti ním pery

nech krv tvoja chutí ako sladké víno

vlastne tak chutí už teraz

nech je ako medovina

honey

you're my sweet sugarcane honey

vieš dievča

vieš že sa bojíme obaja

viem že sa bojíš

a preto sa bojím aj ja

snáď budeš mať lepší pocit

keď sa nebojíš sama

vieš že keď sa na mňa usmeješ to pomáha

ale čo mám robiť ja?

so many questions baby

so many

vieš dievča

vieš že počítam

dni, schody, poschodia

k tebe

počítam tabak čo mi zostal vo vrecku

po tvojej cigarete

počítam pehy nad tvojimi prsiami

počítam sekundy každého dotyku

počítam hviezdy, no tie pominú

možno sú už mŕtve, no tvoje pehy žijú

priložím si k nim ucho a cítim teplo

počujem tlkot

vieš dievča,

básničky píšem už len pre teba

kričím do vzduchu aby si si ma všimla

chcem ťa mať celú len pre seba

a ty sa toho bojíš ja viem

ale vieš aka je naša

spoločná obľúbená hláška

len na mne baby

len na mne

vieš dievča

že keď sa tak zamyslím

a vrátim sa v čase dozadu deň, dva, tri

tak ma pichne v hrudi

zacítim si dušu, ktorá chce

chce toho veľa, chce prehltnúť celý svet

ale niekedy jej staci cítiť

do končekov mojich prstov sa dostať

a chytiť

vieš dievča

vieš že som posledná beštia

čo vzostúpila zo zeme

a anjeli ma tlačia pod oblaky

drž ma aspoň ty nad peklom

aby som bol aspoň jedným uchom

nad tvojim teplom

zohrejem si nad tebou ruky ako pri vatre dievča

a keby aj...

vieš že ja sa nebojím popáliť sa

vieš dievča

moje oči v tme vidia

tak prečo ju predomnou skrývaš?

vravíš že máš démonov

no mňa obloha vypľula sem

vyvrhla ma zo svojho žalúdku na zem

lebo som bol nenásitný

podrezal hviezdy a pil ich krv

a ty mi hovoríš dievča

že máš hladné oči

že keď ochutnáš pohltíš

núkam sa ti

vieš dievča

pristávam na zem

naozaj, nie som žiadna beštia

a jediná a najväčšia bolesť čo mi dávaš

je neistota

či vydržíme do rána

budím sa medzi vlkmi

a zaspávam v prázdnej jaskyni

keď sa jeden deň obídeme

a staneme sa inými

to sú naozajstný démoni

vieš dievča

viem že zajtrajšok existuje

kým máš na mňa otázky

preto ti nemôžem hneď všetko povedať

aj keď ti rád všetko poviem

no keď sa ma už nemáš čo pýtať

bojím sa,

keď sa pýtaš načo, bojím sa

keď sa pýtaš seba, bojím sa

radšej sa nespýtam teba

aby som sa nebál viac (o nás)

ale poviem radšej že o teba

vieš dievča

majú ma za hlupáka

ale tebe sa páči čo robím

a preto budem robiť ešte viac hlúpostí

vyrežem ti kvet z bielych kostí

a tak

toto je hra so životmi

citmi, mäsom, kosťami

nehrám sa s tebou

hráme sa jeden s druhým navzájom

fair play baby

fair play

vieš dievča

vieš že nie som rád pri zemi

a viem že ani ty

nestrkaj ma z balkóna

odkedy ma vyvrhli už lietať neviem

aspoň nie sám

tak len plávam na vlnách tvojich nálad

a topím sa do teba

dus ma slovami

s tvojich úst idú bubliny vzduchu

z času načas ich potrebujem aby som prežil

bol som na dne, je tam tmavý nový svet

ak ťa už nič nebude ťahať naspäť na súš

môžeme tam spolu ísť

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu