reklama

hovorím ti neboj sa, ale ty sa trasieš, unášam sa prúdom, na vlny neistoty ma nesieš

ZigZagCirkusIdontKnowTheStickyIckyIsThePotionxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

kde si?

 tu

vzdialila si sa kvôli dotyku?

slovkami

 vetami

 riadkami

 veršami

ťa chcem ťahať k sebe

 sebe

 sebe

 sebe

 sebe

potom príde bodka

.

ticho

koniec

dostane ti trošku červene do líc

ako ranná káva

potom

odíde

maj sa

a vrátime sa kde sme boli

ako zaseknutá platňa

ako zaseknutá platňa

ako zaseknutá platňa

ako zaseknutá platňa

ako zaseknutá platňa

možno raz sa ma nebudeš báť

dovtedy som démon

máš ma rada, keď som zakrytý tieňom

/he won't see the sun again for years to come,

he's.../

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu