reklama

tento starý dom (reprise)

Cityfadexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

som zase tam

v tom starom dome

ktoré je jediné čo mám

chcel som si oprieť hlavu

unavenú

ale ty si sa stiahla ako slimák

a ja som padol na kamennú podlahu

dramatická scéna?

ale vyzerá to skôr smiešne

všade počujem len smiech

možno mi už len uši zvonia

možno počujem len

ako mi praská chrbtica

z toho čo nosím

a nesnívam

iba keď spím

vyletím a hore nad oblakmi

si vytrhnem krídla

púšťam sa

pred siedmim nebom ti zamávam

kým nespadnem do smetí

a v šiestom pekle

kde sa každý deň opakuje

aspoň trikrát

pozerám do ohňa

čo mi pripomína nočné svetlá

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ktoré ma napĺňali nostalgiou

po veciach čo som nikdy nemal

tu bude lepšie pre nás oboch

ty si hore, ja tu

kričím po tebe

no ty to už nepočuješ, našťastie 

kým moja duša s hnilobou podzemia zrastie

ešte bijem, celej sily na brány zeme

no ty to už nepočuješ, našťastie

kúsky toho starého domu

drevené triesky, sklo zo zrkadiel

za viečka som si vložil

nech naveky vidím to, Emily

čo my bolo bližšie, keď som sa vzdialil

a teplá krv po lícach

nech mi pripomína tvoje ruky

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu