reklama

moje obľúbené jedlo je pachuť krutosti

TheFiendLetHimInxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

kým sa v noci budíš nato že objímaš paplóny

kým sa zobudím v pekle

kým sa v mojej izbe okolo mňa netopia záclony

kým ma svetlo chce, a tma nechce

kým sa periny nedusia v zovretí zubov

kým oči nežltnú z tých vypitých jedov

keď ťa prijme do náručia

keď otvoríš srdce 

keď hlasy v hlave temnotu vypustia

keď hlasy malé, prázdnu izbu naplnia

keď ťa chlad svojou temnotou zohrieva

keď mesiac sa ti do očí opiera

potom uvidíš

potom zistíš

potom keď ma zlé duše naplnia

potom uvidím

potom cez žlté oči

potom došli karty, potom hra sa končí

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu