reklama

a lament for Emily

Genevieve2xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

emily pamätáš si ešte?

všetky tie slová čo zmizli v daždi

všetky tie slová čo si si čítala naspať znova

potom zmizli,

zomreli,

ako slabnúca ozvena

pamätáš si aj veci čo sa nestali

ako kráčame doma po červenom piesku

chladný kameň zrúteného kostola

ti chladí ruku

pamätáš si všetky tie sny

odísť ďaleko

kde ťa rozmrazím mojimi riadkami

keď zavriem oči tlkot srdca

nahradený dupotom koní

a môj dych znie ako struny harfy

pamätáš si všetky tie dotyky

kde sme v diaľke načiahli ruky

do našich smerov

a boli sme si bližšie

aj keby sme boli s dvoch svetov

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Emily pamätáš si?

všetky naše slovká, naše symboli

smútim na ten deň keď na ne zabudneš

a bude to skoro

to sama vieš

Emily pamätáš si?

vravela si mi, nech som sám sebou

aj pred tebou

nech sa nebojím

no ja som bol pred tebou JA

a to som nebol, pred nikým iným

no teraz som stratil zrkadlo

už sa nevidím

Emily, nezabudni

spravil som ti zbierku

nebuď cudzia Emily

hviezdy sú mŕtve, ale ich svetlo nám dáva svetlo

Emily

toto je moje svetlo

k tebe

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu