reklama

kult hákového blogu

NaStraneZdravéhoRozumu666xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

kam to smeruje?

moja krajina?

vyčistím ju aj sama

som predsa pekná mladá blondína

keď idem sama domov v noci

bojím sa o svoju svätú blanu

som slovenská panna Mária

bojím sa tmy čo by na mňa vyskočila

bojím sa slov

čo som sa ešte nenaučila

čo nie sú od mojich svätých

zelená je moja biblia

môj Ježiš je degenerovaný,

má štyri ruky

preto je zavesený na dvojkríži

ale ešte sa nenarodil

v mojom skazenom lone je predurčený

a keď stade vyjde

bez mäsa, bez kože

bude otrava celej zemi

ale ešte je priskoro

ešte mi nedorástli prsia

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

no spása sa blíži

sestry a bratia

a všetci moji v zelenom

nezabudnite

rozmýšľajte za seba

666

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu