reklama

Suicide (1998 Remastered Version) TRACK 5

Staršia vec, čo som zistil že tu nie je, aj ked sem patríxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ó dievča

Vieš že tvoj usmev

je 10 bodov

Ale ja idem po niečom inom

hmotnom

Niečo čo sa dá chytiť

Našťastie ani tam nezaostávaš

Ó dievča

Ako sa vieš tváriť tak nevinne

Aj keď si nahá a spotená

Pri mojich nohách na posteli

Tvoje nohy a môj krk

Uzol čo už nikto nerozdelí

Ó dievča

Ležím tu ako múmia

Vysala si ma

Do špiku kostí

Už mám len dušu

z tej mi radšej jednu ušúľ

ajajaj

Ó dievča

Vieš že v snoch zabíjam ľudí

Ale zabil by som niekoho aj cez deň

Aby som s tebou mohol zabiť viac času

Ó dievča

Tu máš moje oči

Vyrežem ti aj svoj jazyk

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje prsty sú tvoje,

vieš kde ich nájdeš..

Nos ma pri tebe zrádza

Dalo by sa povedať

Že som pri tebe stratil všetky zmysli

Ó dievča

Slnko svieti spoza okna

Svieti ti priam na brucho

Tak mu spievam

Neber mi ju chcem byť s ňou

Aj keď viem že aj tak nemáš kam ísť

Ó dievča

Už bývaš so mnou

Viem že nemáš z čoho platiť za nájom

To nevadí

Ja ti dám šancu odpracovať to

Môžeš začať Hneď teraz

Ó dievča

Srdce ti búcha

Až poháre skáču na stole

Oddýchni si trocha

Čo ak sa prepracuješ

A budeš musieť rozmýšlať

nad Predčasným dôchodkom?

To by som veru nechcel.

Ó dievča

Som nejaký hladný

Ale chladnička je prázdna viem Ani otvárať ju nemusím

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najedzme sa jeden druhého mäsa

Môžme byť krvný brat

A sestra

Ó dievča

Keď si mi ľahla na hruď

Bola si ako horúce želiezko

Označila si ma ako koňa

A značka je silueta tvojho tela

Ó dievča

Ruku tam

Druhú tam

Nohy sem

Oči na mňa

Vždy na mňa

Ó dievča

Keď si si ľahla na posteľ

Boli sme ešte v novom dome

Teraz už biela omietka padá

na naše telá

Sľúbili sme si večnosť

Aj keď si už nepamätám kedy

Ó dievča

Takú múmiu ako som ja

Treba vždy balzamovať

Stáčaš ma do plátna

Ja ti ním viažem ruky o rohy postele

Ó dievča

Som múmia

Do noci zo mňa nezostane nič

Ešteže ma ráno stále doplníš

Ešteže ťa mám

Ó dievča/it ends where it begins/

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu