reklama

thousand year old turtle - wave

KaMeHaMeHaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ležím dneska ako vždy

do každého smeru

každým dňom a každou chvíľou

pomali ma berú

pomali

pomalšie

pomaličky

dochádza mi času

a zisťujem to vtedy

keď mám priveľa času

lebo môžeš mať len veľa času

alebo žiaden

lebo môžeš mať len veľa Seba

alebo nič

a tak

keď ma zobrali

kúsok po kúsku

a ja som zostal - bez seba

hm

rozmýšľam kto som bol

už nie som svoj

tak zodvihnem nesvoje telo

vytasím nesvoje ruky

spojím nesvoje dlane

urobím z nich tanier

zbieram do neseba

to čo som mal aj doteraz

ale...

 ....

 .....

 .............

 .....................

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

....odišlo to do vzduchu (?)

tak nazbieram vzduch do rúk

ale to nie vzduch potrebujem

spomeniem si

ako ma učila korytnačka

v tých rukách potrebujem stlačiť seba

ale

čo je potom to modré?

modré svetlo

čo sa mi tvorí v duši

a ide mi do nedlaní

hm

tie spomienky čo som nikdy nemal

nočné svetlá

dym

na balkóne

letná rosa na tráve

rosa ktorú cítim na tváry

pesničky ktoré opakujú všetci

akoby ich naozaj precítili

a ja si len klopem na dvere

a sám si otváram

modré svetlo pohltilo moje ruky

namieril som ich na mesiac

mesiac už nie je

ale za chvíľu sa vráti

len sa naň nemôžem pozrieť

nie

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu