reklama

D Rose

OriginalneSomTuMalLepsiPopisAleJeToPreZnamuxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

rozmazaný čierny atrament

pot mojich dlaní

presakuje do papiera

ktorý v rukách jemne hladkám

čierny atrament

čierne klávesy

čierne závesy

za ktoré si skrývam oči

čierny atrament na obočie,

čierny atrament na pery,

lebo ťa chcem pobozkať tvojimi slovami

ja len túžim aby si vedela, že

keď hľadám tie čiary

tie vety

to krehké čierne

ležiace na bielom

tak si predstavujem naše vlasy spletené

vznášajúce sa nad bielym matracom

ako tvoje slová, ktoré ma dostali skôr formou

ako významom

význam mi netreba

keď sa pozerám na tvoje riadky a linky

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

predstavujem si tvoje boky

a ako mi slová utiekli z úst

a dostali sa na papier

vzívam tvoje nohy

ak si niekde ďaleko predomnou

čakám kedy obídeš svet

a zacítim tvoj dych na chrbte

tvoje Písmo

kreslím okolo seba ako pentagram

tetujem si tvoje čiary na chrbát

ako členka yakuzy

členky si zakrývam tvojou farbou

nech nepadnem do pokušenia

kým nepadnem do tvojich riadkov

píšem písmená okolo seba do soli

ktorú som rozsipala na bordovom koberci

píšem svoje meno do tvojej formy

veľké D okolo môjho tela

ako diabolský kruh

v jeho vnútri sa ma dotkni

do posvätnej soli

písmeno cez písmeno

slová v čiernom mori

píšem ďalej

ale ty už poznáš moje meno

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a ja zaklopem pod seba

a ty mi otvoríš

medzeru medzi slovami

a ja do toho okna

spustím svoje čierne vlasy

vylez po nich moja milovaná

alebo ma nimi stiahni zo sebou dole

keď budem s tebou je mi jedno

či som v kamennej veži

alebo pod tvojimi čiarami zahalená...

moje prsty zrástli s klávesnicou...a vyberám si oboje

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu