reklama

palingenesis

CharliXCXHowImFeelingNowxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

už chvíľu sa chcem prebiť cez svoju škrupinu

po tých pár mesiacoch

odkedy som do nej zaliezol

už tu nemám miesta ani žiť

natoľko som v nej odvtedy narástol

(a to nie v dobrom)

teplé hniezdo

je ako sedieť na pahrebe

čo zostala po spálenej bosorke

to čaro z tohto miesta uz zmizlo

teplé hniezdo

vtáci si ho stavajú vysoko

no to nezaručí že mačka mláďatá nezje

teplé hniezdo

a tak si akože klopem na škrupinu že haló

dufajúc že niekto naspäť zaklope

už neviem či som vonka alebo vnútri

som zakliesnený ale...kde je menej miesta?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

teplé hniezdo

klopem

čím silnejšie je ticho tým skôr prídem nato

že len sám sa stadeto von(dnu?) prebijem

ale čo potom?

aj keď je dobré vonka(dnu?) zazrieť svetlo

zavriem oči

vyleziem von(dnu?)

pustím sa dole(hore?)

vietor je silný

niekam ma zanesie

možno mi zlomí krídla ale

vietor je silný..

niekam ma zanesie

lebo úprimne

dalo by sa poletieť hore

príliš blízko slnku

ale ak to je výhra

tie mi už nedáva radosť

nerobím tie veci preto

aby som sa cítil lepšie

robím ich len preto, lebo som ich robil vždy

a ak môžem vyberám si tmu a chlad

pri nich sa cítim najlepšie

a áno

sú chvíle keď oslabnem

ale to nepriznám, ak netreba

lebo len vtedy, keď som sám

SkryťVypnúť reklamu
reklama

poznám seba najlepšie

a vtedy si vyberám tmu a chlad

a klopem na tú škrupinu

prstom jemne...hľadám náznak...

možnú prasklinu(možno cestu dnu?)

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu