reklama

neverím v nič, iba v spásu mojej duše

AniVToNeverimLenSiFandimxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

nepriznám sa ani pod hrozbou smrti

čo naozaj chcem s tebou

nepriznám sa ani pod hrozbou života

čo naozaj chcem zo sebou

držím ruky za chrbtom

aby si sa nebála mojich dotykov

ale nikdy sa nepriznám, čo v nich držím

nevieš sa mi tak dlho pozerať do očí

aby si zistila, čo mám za nimi

a ja sa nepriznám, nepriznám, nepriznám

či už zostanem za dverami

alebo ma pustíš dnu

či budem bezbranný

alebo s nožom za chrbtom

nepriznám

nepriznám

nepriznám

môžeš sa pýtať koľko len chceš

a ja ti odpoviem

úprimne

do očí

ale aj tak...

toľko vyznaní

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

som ti už dal

ale stále sa vo mne nevyznáš

a všetko to bola pravda

ale neboli to všetky pravdy

bola to len prvá vrstva

chceš ísť nižšie?

chceš prísť bližšie?

to nevieš...

...aj keď sj povieš: 'asi nie'

...aj tak sa budeš pýtať ďalej

a tak hrabeš

nižšie

 a

 nižšie

a cítiš to teplo

daj si pozor kde kopeš

mŕtvoly nie sú to najhoršie

čo tu nájdeš

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu