reklama

živé stehy

BasedOnSStoryThatsNotMinexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

vieš dievča

čo by povedali tieto steny?

keď sa dlhé noci do nich pozerám

keď sa otáčam ku stene

a teba tam hľadám

snažím sa ťa tam očami dokresliť

ale jedine som naučil steny rozprávať

hovoria mi

nech ich už nebúram

hovoria

nech ticho načúvam

ale počujem len svoj tlkot srdca

alebo to možno

len niekto klope na druhej strane

prikladám si k stene ucho

ako si si ti dávala hlavu

k mojej hrudi

hovoria

celú pravdu

zdá sa mi

no ja si pred pravdou zakrývam uši

odtrhnem sa od steny

vlastným strachom

vlastnými rukami

až spadnem z postele

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

hovoria ďalej

načo čakáš?

nasu farbu už poznáš

zober si trocha omietky

hlas lákavý

a trošku známi

skryjem sa za vankúš

som bojazlivo zvedavý

hovorí

príď ku mne

a ja sa ti odhalím

chceš vedieť čo je zamnou

ja ti to poviem

 len ma nezabi pravdou

pravda nemusí byť pravdou

poď

ja ti ju ukážem

prilož na mňa ruku

cíť môj chlad

neboj sa ma

na dlani ti zostala omietka

zober ju do úst

pokrsti sa

daj mi svoju krv

a ja tebe

ukážem sa

a moja reč sa pomali stratila

a vtedy sa objabila

dievča

stena sa stala priesvitnou

stala sa betónovou záclonou

videl som za ňou ženskú siluetu

pomyslím si

vidim tam teba?

dievča

zovriem vankúš v rukách

vstanem

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a pustím ho na zem

už ho nepotrebujem

poteším

a

priblížim

sa

neposlušné vlasy

jej tvar mi zakrývali

načiahnem sa pod ne

a citim chlad steny

bola to ona

stelesnila sa mi Stena

odhalila záclonu

a chladnými rukami ma pohladila

už si môj

a ja som tvoja

buduj na mne

a budem tvoja opora

 povedala

 tesne predtým

 kým ma moja reč

 navždy opustila

náruč mi otvorila

a svoje chladné nahé telo odhalila

zamkla okolo mňa ruky aj nohy

povedala

'už si vo mne celý'

a tak som zostal dievča

v Nej

zamurovaný

zavretý do steny

a zavretý do vety

naveky

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu