reklama

Alzáčik zomrel, zabili ho škrečkovia (F. Nietzsche)

DeDoLesxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ona sa ma pýta

kam by som šiel

a ja neviem

myšlienka 'ísť' v mojej hlave nikam nevedie

už istú chvíľu nechodím nikam

nemám vôľu a nechcem nič

možno tak sa hádať a sem tam ublížiť

tak sa štípem aby som sa budil

aj keď som tak ospalý

sem tam sa niekam prejdem

ale málokedy

lebo viem že sa musím vrátiť

a ja nechcem

sem tam nastúpim do autobusu

kde som celý zatočený ako múmia

a okuliare sa mi zahmlia

nevidím nič

ale viem že je tu teplo

takto bolo v maternici

celý lístok na pôrod prosím!

takto to ide každý deň

a ku koncu týždňa som z únavy taký unavený

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

že sa jeden celý deň hibernujem

a od nedeľe vždy dúfam že začnem

trošku lepšie ako minule

takto sa cítim nielen týždeň

ale už pomaličky rok

už som tu vyše 9 mesiacov

a teda znovu čakám

kým si svet rozreže brucho

a vypustí ma von

steny ma posieľajú do pekla,

ale málo ony vedia

peklo je len malà rastlina

čo onedlho vykvitne na povrch sveta

rovnako aj nám v dušiach kvitne

osobné peklo

keď ho polievame pravidelnou konverzáciou

s izbovou stenou

Kornel Krakovský

Kornel Krakovský

Bloger 
  • Počet článkov:  147
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Autor diel. XY to the front to the back to the front to the back to the front https://www.instagram.com/kornel_kyy/ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu